Biznis za biznis i transfer znanja

Naša znanja iz oblasti biznis za biznis izgradjena su na primerima poslovnog povezivanja kako u Srbiji tako i na medjunarodnom nivou sa posebnim naglaskom na razvoju poslovne komunikacije u okviru regiona jugoistocne Evrope. Naš model preofesionanog poslovanja izgradjen je je na osnovu sistematizovanih procesa koji se zasnivaju na operativno efikasnim proizvodima i alatima.Ovaj pristup u kombinaciji sa tradicionalnim konsultantskim uslugama koje se pružaju kroz uputstva, pakete treninga i druge aktivnosti odvajaju naš posao od konkurencije. Naš posao se ne zasniva na „jednom i najboljem“ pristupu, već na kombinaciji različitih modula znanja i reportoara analitičkih orudja koji se prilagodjavaju situaciji i najboljim praksama za rešavanje datih situacija.

Srbija Poslovna Izvrsnost organizovala je po prvi put u Srbiji dogadjaj „Upoznajte kupce“ jednu od najčešće korišćenih akcija u bizniz za biznis dogadjajima. 15 največih multinacionalnih kompanija uključujući: Coca-Cola, SIEMENS, Ball Packaging, British American Tobacco, Telenor, General Motors, Gorenje, U.S.Steel, Kentucky Fried Chicken, Zastava Auto, Henkel-Merima, Pompea, Moeller predstavljali su dorektori nabavki na ovom dogadjaju i otovoreno tražili nove dobavljače. U smislu prodvaca pojavilo se preko 100 MSP koji su na organizovan način imali prilike da predstave svoje proizvode i usluge.